بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


طعنه استقلالی ها به مدیریت پرسپولیس

براساس این گزارش:اعضای تیم پرسپولیس در حالی نیم فصل را به اتمام می رسانند که از لحاظ نتیجه گیری ایده آل کار نکردند و از طرفی دیگر شرایط برای آنها به گونه ای پیش رفته است که نتوانستند اوضاع را تغییر داده و با استفاده از مربی خارجی به نتایج ایده آل دست پیدا کنند.اما از طرفی استقلال با شرایط مالی نامناسبی رو به روست و بازیکنان و اعضای این تیم دائم به وضعیت بوجود آمده اعتراض دارند، اما این تیم با شرایط موجود در جدول حضور دارد و نتوانسته است شرایط ایده آلی را برای خود ایجاد کند تا نیم فصل دوم آغاز شود.این در حالی است که آبی ها در این مورد با قرمزها کری خوانی دارند و حتی به آنها طعنه زدند که اعضای تیم پرسپولیس با شرایط مالی ایده آل و جذب مهره های قیمت بالا نتوانستند شرایط را به گونه ای پیش ببرند که در جدول رده بندی با اوضاع ایده آل روبرو شوند، اما تیم استقلال با شرایط مالی نه چندان مناسب در صدر جدول حضور دارد و این در حالیست که همچنان با شرایط مالی نامناسب دست و پنجه نرم می کنند.
بزرگترین پیروزی:باید علاوه بر شرایط مالی نامناسب به مواجه شدن با کلی محروم و مصدوم چند دیدار پایانی هم اشاره کنیم و به تیم محبوب خود که فعلا در صدر جدول حضور دارد و تقریبا به قهرمانی نیم فصل اول دست پیدا کرده،افتخار کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 9 / 1391برچسب:صدرنشینی,مشکلات مالی,باشگاه استقلال,لیگ برتر,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com